fredag den 1. april 2016

Aprilkonkurrence


Solen skinner, det er weekend, og starten på en helt ny måned. Det skal fejres med en lille konkurrence. Forlaget Facet har været så søde at sponsorere præmien, den helt nye bog Limbo af Kevin Japsen. Det er en bog som jeg desværre ikke rigtig forstod, men som helt sikkert vil vække glæde hos den rigtige læser, og som vil pynte i enhver reol.
Og hvordan kan man så få fingrene i denne spritnye bog?
Jo, du skal såmænd bare skrive en kommentar om hvilken bog du glæder dig mest til udkommer i år. Husk at skrive dit navn og din e-mail så jeg kan få fat i dig hvis det bliver dig der vinder.
Vinderen trækkes på mandag 4. april, så det er med at være hurtig.
Og hvilken bog glæder jeg mig mest til? Jeg har et par stykker jeg ikke kan vælge imellem, og der skal nok komme flere til i løbet af året. Foreløbig ser listen over bøger som absolut skal hjem og bo i reolen sådan ud:


Sherrilyn Kenyon: Invision (Chronicles of Nick 7)
Udkommer 3. maj 2016










Rick Riordan: Hidden Oracle (The Trials of Apollo 1)
Udkommer 3. maj 2016










Sara Blædel: Bedemandens datter
Udkommer 10. juni 2016










Jennifer Donnelly: Sea Spell (Waterfire Saga 4)
Udkommer 14. juni 2016

J.K. Rowling: Harry Potter and the Cursed Child Part 1 & 2
Udkommer 31. juli 2016










Sabaa Tahir: A Torch Against the Night (An Ember in the Ashes 2)
Udkommer 30. august 2016

Rick Riordan: The Hammer of Thor (Magnus Chase and the Gods of Asgard 2)
Udkommer 4. oktober 2016

Ingen kommentarer: