fredag den 18. marts 2016

Påskekonkurrence


Påsken nærmer sig, og hvad er så mere naturligt end at uddele påskeæg?
Forlaget Alvilda har været så søde at sponsorere en bogpræmie, nemlig Mylingen af Åsa Larsson, Ingela Korsell og Henrik Jonsson, tredje bind i fantasyserien PAX, hvoraf de første fire bind er anmeldt her på bloggen.
Jeg er selv vældig begejstret for serien som byder på masser af gys, sort magi og action, og er fyldt med stemningsfulde illustrationer som er med til at fortælle historien og som tilføjer bogen en helt speciel stemning.

For at være med i konkurrencen skal du skrive en kommentar på bloggen med en boganbefaling til mig. Jeg læser mest fantasy, men det skal du ikke lade dig afskrække af. Er der en bog inden for en anden genre som du synes jeg bare skal læse er du meget velkommen til at anbefale den. Jeg glæder mig til at læse de mange forslag.
Vinderen trækkes efter påske, og præmien sendes med posten.

Rigtig god påske.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Kirsten. Du skulle prøve at tjekke Anne McCaffreys trilogi om Menolly. Bøgerne hedder "Ildøglernes sang,Skjaldenes hal og Dragetrommer" En rigtig god ungdoms-fantasy-trilogi,synes jeg. Den har lidt af det hele :-) En anderledes verden,drager,uretfærdighed,overvindelse,glæde,sorg. Kæmpe for det man vil og tror på på trods af omgivelsernes normer,alt sammen skrevet så man får en fantastisk film for sit indre øje,eller det var hvad den gjorde for mig,kan jo kun håbe at andre vil opleve det samme :-)

Hilsen Susanne
circe@os.dk