mandag den 21. januar 2008

Musik og teknik

Så kom der gang i mp3´en, selvom den drillede. Softwaren skulle installeres 2 gange før den virkede, og selve mp3´en skulle lades op før den ville igang. Bibliotekernes Netmusik var let nok at få til at fungere, selvom det drillede lidt, da musikken skulle overføres til mp3´en. Jeg valgte at prøve Deezer, da jeg ikke syntes jeg havde brug for alle de sociale lag fra Last.fm, og desuden gerne ville have den på dansk. Oprettelsen af afspilningslisten gik fint, men SmartRadio drillede, og nægtede konsekvent at gå væk fra den musik jeg markerede jeg ikke kunne lide. På mystisk vis blev et af de dårlige numre også overflyttet til afspilningslisten - det er dog fjernet nu. Om det var mig eller SmartRadio som havde problemer skal jeg ikke kunne sige. Det gik dog fint med at få oprettet en widget til Deezer på bloggen.

Ingen kommentarer: