mandag den 10. december 2007

RSS-abonnementer

Så fik jeg også oprettet RSS-abonnementer. Jeg valgte, udover de "bundne" sider, at abonnere på RSS-feeds på Litteratursidens læseklubber. Jeg er medlem af World of Fantasy-læseklubben, og vil gerne undgå at skulle tjekke den hele tiden. Et minus er, at man ikke kan nøjes med at abonnere på de nye indlæg i en klub, men er nødt til at abonnere på alle klubberne. Der vil altså være en hel del urelevante indlæg at pløje sig igennem. Ting 4 var, efter jeg havde oprettet det første RSS-feed og derfor ikke skulle logge ind og ud af min reader hele tiden, forholdsvis let. 19 ting tilbage. Bring them on!

1 kommentar:

PeterBrun sagde ...

Fint nok Kirsten
Spændt på om det nu også er tidssparende - man kan jo ha sine tvivl om det, men smart og informativt, når man lærer at finde de gode ting.